П`ятниця, 21.09.2018, 09:02
Кузьминецька загальноосвітня школа І - ІІ ступенів 
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу






Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До річниці Тараса Шевченка

      

z
Міні-чат


 

               

      Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які мають розвиватися на основі співробітництва і ділового партнерства. Учитель і учень – рівноправні суб’єкти навчально-виховного процесу. Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи закладу, педагогічний колектив організовує і проводить різноманітні заходи, що забезпечують виховну роботу в усіх її напрямках. Управління виховною роботою школи здійснюють заступник директора з навчальної роботи Погребна В.А., педагог-організатор Трухан С.Ф.

Виховна робота в школі (як на уроках так і в позаурочний час) здійснюється за такими напрямками :

- родинно - сімейним,

- трудовим,

- національно - громадянським,

- військово – патріотичним,

- художньо - естетичним,

- морально – етичним,

- превентивним,

- екологічним.

 

           Працюючи над реалізацією Концепції національного виховання педагогічний колектив школи постійно спрямовує виховну роботу на виховання свідомого громадянина, гуманіста і патріота України.

          В школі оформлено куточок державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України – Гербом, Прапором, Гімном. Такі ж куточки є в кожному класі. Вчителі школи постійно виховують повагу в учнів до державного Герба, Прапора та Гімну, розвивають в учнів свідомість справжніх громадян і патріотів своєї країни.

         В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо.

Питання національного і патріотичного виховання обговорюються на засіданнях педагогічних рад, семінарах, нарадах, засіданнях учнівського парламенту школи.

Екологічне виховання

В рамках напрямку здійснюється:

- проведення виховних годин , бесід;

- ознайомлення з флорою і фауною Кагарличчини;

- розв’язування кросвордів на екологічну тематику;

- проведення зустрічей весняних птахів;

- конкурси малюнків на екологічну тему;

- виготовлення годівниць, допомога птахам взимку;

- догляд за квітниками, кімнатними рослинами;

- брейн – ринги з біології для учнів старших класів.

Правове виховання

В рамках напрямку проводиться:

- виховні години за темами: « Конституція України», «Права і обов’язки громадян», «Декларація прав дитини», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»;

- місячники правових знань;

- проведення зустрічей з дільничним інспектором;

- конкурси малюнків на правову тематику;

- брейн – ринги з правознавства для учнів старших класів.

         В школі постійно проводиться індивідуальна робота з учнями та їх батьками з профілактики правопорушень, аналізується вплив сім’ї на виховання учнів. Учні, схильні до правопорушень, перебувають під контролем класного керівника.

         Проводяться виховні години по класах, заслуховуються звіти та інформації з питань профілактики правопорушень на нарадах при директорі та виробничих нарадах. Дирекція школи співпрацює з відділом у справах неповнолітніх Кагарлицької райдержадміністрації.

Морально – етичне виховання

      Вчителі, класні керівники , адміністрація школи проводять в цьому напрямку певну роботу , а саме: бесіди, виховні години,темами яких є культура спілкування, морально - етичні правила поведінки, відносини між людьми тощо.

      Традиційним стало проведення загальношкільних заходів: родинних свят, свята 8 Березня , Дня Валентина, Дня захисту дітей…

       Робота з учнями в цьому напрямку здійснюється не тільки на уроках, виховних годинах і заходах, а постійно ,в процесі робочого дня проводяться бесіди та корегується поведінка учнів .

Художньо – естетичне виховання . Художня самодіяльність

         Одним із завдань педагога є виховання у дітей почуття прекрасного , здатності цінувати красу життя, розвитку творчих здібностей.

         З метою розвитку творчого потенціалу , впевненості в своїх силах в школі проводяться свята, вечори, лінійки, конкурси, концерти, а саме :

- Свято першого і останнього дзвоника.

- Свято квітів та врожаю.

- Свято казки.

- Новорічні свята.

- Вечір зустрічі з випускниками.

- Вечір до Дня святого Валентина.

- Шевченківські свята .

- Свято гумору…

       Про успіхи художньо – естетичної роботи школярів свідчать гарні виступи наших учнів на огляді художньої самодіяльності та різних районних заходах, на які запрошуються наші танцюристи та співаки . Так, учні нашої школи брали участь у районних конкурсах «Калиновий віночок»,"Таланти твої , Кагарличчино »",та ін.. де посіли призові місця.

Усі класні керівники сумлінно виконують свої посадові обов’язки:

• організовують життя колективу класу відповідно до вікових особливостей ;

• інтересів учнів та вимог суспільств ;

• планують і проводять виховну роботу в класах ;

• ведуть у встановленому порядку документацію класу, контролюють ведення учнівських щоденників;

• доводять до відома дирекції школи всі недоліки в забезпеченні навчально - виховного процесу;

• беруть участь в засіданні методоб’єднань, педагогічних радах школи ;

• ведуть активну пропаганду здорового способу життя;

• підтримують постійний контакт з батьками;

• забезпечують дотримання правил техніки безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проводять виховні заходи .

Родинне виховання

– це природна і постійно діюча ланка, що обумовлює розвиток людини на всіх стадіях її життя. Тому у своїй виховній діяльності кожен класний керівник опирається на сім’ю, підвищує її психолого – педагогічну культуру, активно впливає на взаємини з батьками, учнями , вчителями. Свідченням цього є постійні зустрічі педагогів з батьками, відвідини батьками різних загальношкільних позакласних заходів. У відносинах «батьки – вчителі» склалася дружня обстановка. Вчителі завжди знаходять спільну мову, а батьки не залишаються осторонь шкільних проблем.

Учнівське самоврядування

       Діяльність органів учнівського самоврядування в Кузьминецькій ЗОШ І – ІІ ступенів сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, більш ефективному входженню учнів у доросле життя. Органом учнівського самоврядування в нашій школі є парламент. Він має двоступеневу структуру – загальношкільну і класну з чітким взаємозв’язком, що знаходить своє відображення у підпорядкуванні. А також у консультативному педагогічному керівництві органів учнівського самоврядування з боку педагогічного колективу школи. Парламент має свій статут, структуру, яка складається із п’яти кабінетів: навчального, дозвілля і відпочинку, спортивно – масової роботи, дисципліни і порядку, добрих і корисних справ, працює за складеним планом. Членами парламенту "Шкільної родини" є учні 5 – 9 класів, які обираються шляхом голосування на звітно – виборній конференції у вересні. Члени учнівського парламенту здійснюють контроль за виконанням режиму дня учнями школи, організовують взаємодопомогу у навчанні, здійснюють підготовку до проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, допомагають з ремонтом у школі, контролюють зовнішній вигляд учнів та слідкують за дисципліною і порядком у школі, ведуть пропаганду по боротьбі з курінням та пропусками уроків, здійснюють благодійну діяльність.

        Школа керується інтересами і проблемами дітей, стає улюбленим місцем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним духовним життям.

 


 kuzmyntsischool © 2018