Неділя, 22.04.2018, 18:14
Кузьминецька загальноосвітня школа І - ІІ ступенів 
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу






Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До річниці Тараса Шевченка

      

z
Міні-чат


 

 

 

      Для керування виховним процесом в школі створено методичне об’єднання класних керівників. Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньо шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

- координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

- організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- список членів методичного об'єднання;

- річний план роботи методичного об'єднання;

- протоколи засідань методичного об'єднання.

      Сучасна школа знаходиться в стані реформування. Основною метою сучасної освіти є виховання активної, творчої особистості, що може взяти на себе відповідальність за своє благополуччя та за благополуччя суспільства в цілому.
      Але в жодному навчальному закладі нашої країни дитина, що має негаразди із самопочуттям на фізичному чи соціальному плані, не в змозі досягти будь-яких вершин в освіті. 
     За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я «Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад». В Україні Конституцією визначено, що життя і здоров’я дитини - це найвища цінність. Але ми – вчителі не маємо можливості чітко визначити стан здоров’я дитини. І лише спостереження вчителя за поведінкою учнів дають змогу зробити висновок: чи в змозі дитина плідно працювати на уроці. Сучасна дитина у віці від 6 до 16 років більшу частину світового дня проводить в навчальному закладі. Спочатку – на уроках, а потім – в ГПД або на годинах додаткової освіти. Достатньо відомо, що стан здоров’я школяра напряму залежить від стану психолого – педагогічного простору закладу освіти. 
     Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:
«Вдосконалення методичної роботи класного керівника в контексті підвищення його професійної майстерності та формування необхідних життєвих компетентностей учнів» .
   Зміст виховної системи школи спрямовується на виховання соціально активної особистості, тому особлива увага приділяється превентивному вихованню учнівської молоді. Основними завданнями в 2015-2016 навчальному році було формування в учнів активної соціальної позиції, нетерпимого ставлення до проявів девіантної поведінки та аморальних вчинків, забезпечення подолання окремими учнями шкідливих звичок, що сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання. 
    Головну увагу педагогічний колектив школи в
2016-2017 навчальному році звертав на підвищення рівня валеологізації навчально-виховного процесу. Серед учнів проводиться просвітницька робота щодо здорового способу життя у рамках програми "Рівний – рівному ”, організовано тренінги з пропаганди здорового способу життя та підготовки підлітків для подальшої роботи в учнівському середовищі.
    Значна робота з організації превентивного виховання проводиться у позаурочний час класними керівниками і керівниками предметних гуртків. До планів роботи включені тижні "Пропаганда знань про СНІД”, "Здоровий спосіб життя ”, "Основи безпеки життєдіяльності ”, інструктажі з техніки безпечної поведінки учнів. Під керівництвом Дудки В.М. діє Рада соціального захисту дитини та профілактики правопорушень.
   Класні керівники, педагоги школи в
минулому навчальному році активно використовували у своїй роботі різні форми і методи діяльності: шкільні та класні свята, тематичні класні газети, консультації, години спілкування. 
    В інноваційній діяльності школи активно застосовуються сучасні форми і методи роботи класних керівників: проектні майстерні, презентації усних журналів, ігри-змагання, ситуаційно-рольові ігри, реалізуються цільові програми. На класних годинах виконуються рекомендації з технології саморозвитку. 
    Класні керівники знаходяться у постійному творчому пошуку, створюються розробки класних годин .

 


 kuzmyntsischool © 2018